۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲

رئیس شورای حل اختلاف گلستان:

۷ گلستانی سال گذشته از چوبه دار رها شدند

۷ گلستانی سال گذشته از چوبه دار رها شدند

گرگان- رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: در سال گذشته با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعب ویژه زندان استان گلستان هفت نفر از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان گلستان، احمد جعفری اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۰ فقره پرونده در دو شعبه زندان استان سازش شده که موجبات آزادی و برگشتن به آغوش خانواده برای ۱۲۸ نفر را فراهم کرد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان گلستان افزود: با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام‌شده توسط اعضای شعب شورای حل اختلاف زندان‌های گرگان و گنبدکاووس هفت نفر که به قصاص نفس محکوم و در زندان بودند با اخذ رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

وی ادامه داد: بدل شدن اختلافات و دشمنی‌ها به صلح و آشتی، رشد و شکوفایی کشور، جلوگیری از ورود بی‌رویه پرونده‌ها و طولانی شدن روند رسیدگی در محاکم قضایی حاصل وجود شورای حل اختلاف در جامعه است.

جعفری ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای حل اختلاف و بابیان اینکه هم‌اکنون ۶۸۴ نفر در سراسر استان مشغول همکاری با این نهاد مقدس هستند، خاطرنشان کرد: اعضای این شورا از بین اقشار مختلف مردم، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و خالصانه در حال خدمت به مردم و رفع اختلافات آنان هستند.

کد خبر 3957290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha